Oldalak

2012. december 31., hétfő

Évösszegzés

Azt semmiképpen sem mondhatjuk, hogy rosszul telt az év. A sok tanulás mellett időt szorítottunk másra is, még ha keveset is. Ugye? Vagy mégsem?

Igen, időt mindenre szakítottunk, kivéve arra amit elfelejtettünk, szóval most ez ilyen utólagos dolog, de Boldog Karácsonyt.. ezt elfelejtettük..

Az Új Év pedig mindig tartogat valami újat. Az én esetemben a gitározás tanulása lesz új. Illetve vannak akik most vizsgáznak, meg minden, azoknak előre is sok sikert.

Az elmúlt évet sikeresnek érzem, mert..

-Azt hiszem sikerült megváltoznom. A legnagyobb mértékben. Most olyan vagyok amilyennek legelőször is akartam. Én úgy érzem, ha valaki önmaga tud lenni, az fél siker az élethez.

Ti mit mondanátok? Hogyan telt az év?

********
Az új fogadalmakat nem könnyű betartani, de azt hiszem ez megoldható. Mióta felhagytam a naplóvezetéssel -amiről beláttam, hülyeség, mivel akármit írhatok, felesleges..majd halálom után valaki elolvassa, és azt hiszi én valamit szívtam. Kösz nem.- azóta nem nagyon írom le a gondolataimat. Ami lássuk be: Nem nagy gond. ;D
Ezt a blogot is, már azt se tudom miért csináltuk.. persze, én mondjuk spec. nagyon jól elvagyok addig ameddig ezeket a mondatokat idelökdösöm, de már megint fogalmam sincs arról mit írok. Vagy, hogy kinek. Ilyen életjelmérő kéne ide.. szegény mondjuk biztosan kiakadna.. na nem a nagy forgalom miatt. 
De most komolyan.. chaten annyi spam levél meg minden sz*r van, hogyha csak mindegyikért kapnék 10 forintot, milliomos lennék pár hónapon belül. 
Tátá jön az Új Év. Új ehetőségek. Szóval most kérnék meg minden látogatót (aki úgy igazán olvasni jön ide, nem hirdetni, meg minden franc) hogyha érdekli 1 csöppet is, hogy mi mit írunk, lökjön már egy mondatot, hogy "itt voltam". Vagy ha nagyon szar azt is lehet ám írni.. örülni nem fogunk, de legalább tudjuk, van egy kis élet.
Most komolyan hagyjuk ezt abba? Kezdjünk másikat, és rakogassuk ki mindenhová?
Ne már. Szívemhez nőtt ez a kék csíkos izé.. blog..
De már tényleg olyan mint egy napló... amit fene se olvas...
Próbálkoztam én az írással is, van pár tucat ötletem, miről írjak, na de ha azt is ennyien olvassák, inkább összehívom a családot és felolvasom nekik, ők talán értékelik.
Na, akkor ennyi lenne. Ezt a bejegyzést is már minimum ketten elolvassák.. én meg Judit. Huh. Szóval könyörgök, aki itt van, LÖKJÖN EGY KOMMENTET. OTT VAN A BEJEGYZÉS ALATT. LEHET ÍRNI.
Majd jelentkezünk.. pá.
Ja, és azért B.U.É.K. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése