Oldalak

2012. március 18., vasárnap

Belegondoltál már abba...

Belegondoltál már abba hogy,amikor felnőtt leszel és akiért gyerekként hűen rajongtál és az életed árán is eljutottál volna egy koncertjére egyszer meghal.?! Ezen most kezdtem el gondolkodni amikor is a csoportban megláttam egy linket és egy síros smile-t.. Sajnos nem vagyok angolos ezért nem értettem mi van a szövegbe csak foszlányokat. Aztán megláttam hogy az egyik lány lefordította.Így hát rámentem a bővebben-re. A lényege az volt az amit leírtam.. És igaza van.. Bele se tudok gondolni mi lesz ha már gyerekeim esetleg unokáim lesznek amikor megtudom..  Vagy éppen még "gyerek".?! Soha nem tudhatod mikor hal meg valaki.. A halál váratlan és nem tudod mikor jön el..És mindig azokat viszi magával akinek nem szabadna mennie vagy nem érdemli meg. Soha nem fogtam fel mi az hogy halál.. És nem hinném hogy mostanában felfogom fogni.. Egyszerűen nem megy.. Talán gyerek vagyok még.. Meglehet. Én például nagyon jól tudom magamról hogy még húszon évesen is kisgyerek leszek az ilyenekhez.. Jó oké koromhoz képest érett a gondolkozásom meg minden, de vannak dolgok amiket soha nem fogok felfogni...És mi van ha pont holnap bemondja a rádió vagy a tv.?! Hihetetlen lesz talán 50 év múlva.. A rajongás mulandó de az emlékek nem.. Talán nem emlékszem majd 60 évesen hogy ki is volt az Jedward vagy kik voltak.. De kitudja?! Talán előbújik majd belőlem az a kis gyerek aki ma vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése