Oldalak

2012. május 27., vasárnap

"Ami nem öl meg az erőssé tesz..."

Szóval "ami nem öl meg az erőssé tesz..." Köszi élet az újabb pofont én is viszont kívánom.!;)
Gyerekek, annyira szomorú vagyok.:/ Ez nagyon nem kóser.:/ Most láttam Facen egy "igazinak vallott" ESC táblázatot a pontok alapján Magyarország az utolsó.:/ Írország a 3., ami még hihető is.. De.. Nem értem. Egyszer van egy jó produkciónk és semmi...:/ Miért?! Miért?! Miért kell előre ítélni?! Miért?! Azért mert nem vagyunk nagy ország még lehetünk jók.! És ezt a nagy országoknak is el kell fogadni.! Nem lehet mindig minket lenyomni mindenhol.! Magyarországtól Írország nem kapott egy nyamvadt pontot sem.. Ohh persze...!-__-" Egy csomóan szavaztak az írekre.!-__-"
Tudom hogy politika meg minden, de Magyarország is lehet jó valamiben.! Mindenki most szidja Magyarországot meg minden. De higyjétek el ez nem megoldás.! A politika az politika.! Miért Magyarországot kell bántani?!-__-" EMBER ITT SZÜLETTÉL, ITT ÉLSZ.! LEGYÉL BÜSZKE RÁ.!!!!!! Könyörgöm.. Talán pár hé alatt komolyodtam meg annyira, hogy belássak fontos dolgokat.! Én se szerettem mindig Magyarországot, sok dologért is szidtam, de ez nem megoldás.! Most meg imádom.!:) A világ leggyönyörűbb országa. Tele imádni való emberekkel.:) Nem szabad mindenben a rosszat látni.! Mindenek van jó oldala is. Kicsi ország, nem a legjobb politikával, de gyönyörű tájakkal, városokkal és kedves emberekkel és csodálatos múlttal. Emberek 7. éve hogy néptáncolók. Higyjétek a világ legjobb dolga. Gyönyörű ruhák és gyönyörű motívumok.:) El sem tudnám nélküle képzelni az életemet. Attól hogy abba hagyom még mindig a szívembe marad és az emlékeimre és büszke vagyok rá.!:)
A témához visszatérve. Nagyon rosszul viselem az igazságtalanságot ennek az ESC-nek az utonyomát majd szerintem az osztálytársaim meg a hozzám közelebb állok fogják viselni.:/ Egyszer nézem meg erre nesze..-__-" Szép mondhatom.!-__-"
Ui.: Nekem akkor is Magyarország az első.! Mindenki előtt.! És aki szégyenli hogy magyar, annak üzenem.: Viseld csak el kis csillag, hogy a világ leggyönyörűbb nyelvét használod és az itt élők pedig hogy a világ leggyönyörűbb országában élsz.! Soha ne feledd honnan jössz.!:) Legyél rá büszke és boldog leszel.!:)

Magyarország én így szeretlek.:) xox~Judiit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése