Oldalak

2012. május 27., vasárnap

ESC

Helló emberek.!:) Mit szóltok az ESC-hez?
Szerintem...
1) Magyarország volt a legjobb.!:) Megérdemelték volna hogy előbbre végezzenek.!) Imádom ezt a számot és a fiúkat.! Most nem elfogultságból.. Amikor először hallottam "Jézusom mi ez?!" Most meg éjjel-nappal ezt hallgatom. Utáltam ezt a számot és a fiúkat is. Szóval nekem így is ők az elsők 23.-ként is. Isteniek voltak.!:) Most voltak igazán jók.. Nagyon sajnálom hogy nem kaptunk jobb helyezést de ez van. Sajnos ez nem igazán arról szólt szerintem.:/
2) Írország.:/ Őket tényleg sajnálom, mert tudom mennyire szerették volna meg nyerni a versenyt.:/ A Waterline hát már nem a szívem csücske.. Először tetszett de most már kevésbé.. Viszont tudom hogy nem fognak sokáig szomorkodni a fiúk ez miatt ezért ez kissé vigasztal.:)
3) Macedónia előttünk végezett?!:O De.. Miért???:O Bocsánat, de szerintem úgy visított mint amikor ölik a malacokat.!>.<"  /Ezzel senki zeneiránti véleményét nem akartam bántani.! Puszta Judit féle vélemény nyilvánítás.!/

Nem értem.!:/ AZ UK meg mögöttünk.?!:OO Itt valami nagy gáz van.. Szerintem isteni hangja van a bácsinak és nagyon tehetséges.! Gyönyörű számmal is indul.!:) És a hangszíne is olyan mintha "simogatná" a fülemet.
Meg azért Törökországnak örülök.:) Igen jó az a csávó.:)
Nem tudom nekem Svédország annyira nem tetszett.:/ Jó szám volt meg minden.. De a csaj nagyon modern.. Meg ilyenre van kitalálva.. Már apu rám szólt hogy legyek nőies a tv előtt.. Kicsit kiborultam.:/  Nem hiszem el a helyezéseket.:/  ESC után meg el is bőgtem magam.:/ Pedig nem vagyok valami síros. Szóval nekem ez sok. Ha valamire érzékeny vagyok akkor az Magyarország és a zene, na meg persze azok akiket szeretek. Lehet én vagyok a fura de én tuti nem így pontoztam volna...  Azt hiszem ez még egy darabig bántani fogja a szívemet... Hát majd meglátjuk mi lesz a vége... #ördögikacaj# :D  Egyszer nézem meg annak is ez a vége.-__-" Na sebaj.:D Remélem nektek azért tetszett az ESC.:)
 Amúgy    http://www.eurovision.tv/page/baku-2012/about/shows/final                                                                                                                 

                                                                                          xox~Judiit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése