Oldalak

2012. február 13., hétfő

Valentin nap.

Hm.. Valentin nap. Imádom amikor az emberek rájönnek arra hogy 'Jéé szerelmes vagyok, vennem kéne valamit a páromnak'.(Tisztelet a kivételnek.!) Na jó ebbe lehet bele játszik az is hogy még nem voltam igazán szerelmes, de akkor is ha valakit szeretek akkor azt nem csak egy nap mutatom ki .Ez nem más szerintem mint jó bevétel a bevásárlóközpontoknak meg virágboltoknak és egyéb hasonló vállalkozásoknak akik ebből élnek. Ha valakit igazán szeretek akkor azzal valahogy mindig tudatom hogy mit érezek iránta és nem csak ezen a napon.. Szerintem.. Rosszul vagyok attól hogy Valentin nap előtt már egy héttel írogatják ki Facebook-ra meg mindenhova az ilyen hülyeségeket hogy Kivel ünnepled? Lájk ha szerelmes vagy. Meg egyéb hasonló posztok. A 'Mi jár a fejedben?' költői kérdés számomra ilyen esetben meg végkép... I'm single. What's problem??!! No problem.!! Szingli vagyok még is ünneplek képzeljétek.:D Egy éve törött el a lábam Valentin napkor. Na hoppá máris van okom az ünneplésre.XD Na sebaj holnap végig szívatom az egész sulit.#ördögikacaj#xD. Ugyan már február 14-e is ugyan úgy elfog múlni mint 15-e vagy 16-a. Ez volt a szerény véleményem.

U.i.:Senkit nem akartam vele megbántani.!Csak így látom én. Persze szép dolog a szerelem. Csak jó lenne látni hogy sok embernek nem csak ilyenkor jut eszébe a párja..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése