Oldalak

2012. február 14., kedd

Valentine Day :) vagy :(

:D
This little greeting
is sent your way
to say 'I LOVE YOU'
on Valentine's Day!!
Have A Happy day

Nekem gondom az nincs a Valentin nappal..gyakorlatilag szép nap,de annyiból igaz hogy ha valakit szeretsz azt minden nap ki kell mutatnod!!Nem elég csak ezen az egyetlen napon..de ez a nap a szerelemnek ((van akiknél)) már szinte 'évforduló'.Nekem mondjuk nem,de azért ha van most valakid akkor ezen a napon ((ha van rá esély)) akkor találkozzatok!!Nem amiatt mert Valentin nap van hanem azért mert ha szeret ma is TUTI hogy eszébe jutottál..De ha szingli vagy sincs semmi gond..nem baj elvégre ha te még nem találtad meg az 'igazit'!! :D :D

Na és ha már Angol 'idézetet' írtam akkor már egy Magyart is..
-Élet szerelem nélkül körülbelül annyit ér,mint szerelem élet nélkül.És mint én nélküled..


Van aki azt mondja::
-WTF??!!Már kedd van??
Van aki azt:
-A szerelem napja
Van aki azt:
-Szingli vagyok..ez csak egy átlagos kedd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése