Oldalak

2012. február 29., szerda

'Mi a célod??'

'Mi a célod az életben??'-Ezt a kérdést tették fel pár napja az osztályomban..
Ez az a kérdés amire én még mai napig se tudom a választ-pedig a lelkem mélyén biztos vagyok benne-.
Mindig is szerettem szerepelni,éneklés,színjátszás vagy csak egy egyszerű szöveg felolvasása,nekem minden jöhetett.Bár óvodás koromban még tartottam magam ahhoz hogy állatorvos leszek,de sajnos a természet keresztbe tett,de most ezt hagyjuk.Március 20.-án pontosan egy fél éve vagyok abban biztos hogy én már pedig énekelni vagy színészkedni akarok!!Hogy jöttem erre rá??!!
Pontosan fél éve megismertem a JEDWARDOT..kezdődött ezzel..rájöttem hogy tök kedves srácok,meg hogy ha nekik is volt annyi bátorságuk hogy indultak az X-Factorban akkor nekem miért ne lenne bátorságom énekelni??-legalább itthon-.Addig is énekeltem,de az énekes pályafutás eszembe se jutott.Aztán jött a második ok.Judit..-ennek a blognak a másik írója//szerkesztője//.Kiderült hogy több közös dolog van bennünk mint gondoltuk,de az éneklés abszolút közös!!Valahogy sikerült annyira megszeretnem az éneklést//zenét hogy ma már nem teli kel nélküle nap.És egyre jobban fontolgatom a gitáros dolgot is..vagy a dobolást..
Amikor először mondtam hogy 'Én márpedig énekes akarok lenni' akkor szinte mindenki kételkedett-jogosan mivel még mai napig nem tudom elénekelni tisztán az egyházi,vagy az énekórai tananyagos énekeket-De akkor azért páran nagyot néztek mikor elkezdtem egy számukra teljesen ismeretlen angol számot énekelni.Persze.Azért a 'kedves ellenségek' mindig próbálnak hátba szúrni,de már olyan sok mindenen keresztülmentem hogy ezeket nekem már szinte 'rutin' meg se hallani.Én hiszem hogy ha más nem színésznő lehetek.Ha meg nem jön össze??!!Attól még szabadidőmben továbbra is
Szóval én tartom magam az 'álmaimhoz'.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése