Oldalak

2013. július 13., szombat

A show

Üdvözletem népek!:D
 Láttatok mostanában valami... hm... szuper víg műsort? Neeeem?!:o Hát akkor adjatok a Facebooknak és tartsátok nyitva szemetek, garantáltan hasatokat fogjátok majd a nevetéstől!!!
Több típusú műsor is rendelkezésre áll:
- Ultrabrutális 12 éves kis rossz fiúk
- Netr*bancok
- Hormontúltengéses malacok
- Feltűnőségi viszketegségben szenvedő kislányok
Íme kínálatunk. Tessék, lássék!

Hogy lehet, hogy 14 évesen észre veszem a dolgokat; mind magamat, mind másokat.. A közösségi oldalakra kéne valami IQ-szűrőrendszer.. Vagy tán én is olyan vagyok mint Hermione?! Egy öreg agyával?! Neeem, nem lehet! Csak.. normális vagyok talán?! Kérdem én: Miért nem veszik észre magukat?! EZ NEM MENŐ!!! Az menő, ha vállalod önmagadat és inkább kérsz segítséget a szüleidtől, barátaidtól esetleg pszichológustól nem pedig a nagy világtól, akik sz*rnak rád.. Meg...  mi az, hogy 'Walaki?:$' Hát üssenek, agyon, ha ilyet írok ki..
1) Csodálatos anyanyelvünkben van egy gyönyörű V betű, ami gazdagítja írásmódunkat, ne cseréljük le W páwáhskodásból.. (Fájismostafejemhogyeztaszótígyírtamle..)
2) Ha valakit érdekelsz, keres e nélkül is..

Nem is fújom tovább magam értelmetlen embereken, a lényeg, hogy nevettem egy jót.:D

Szép estét!:) xox ~Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése