Oldalak

2012. június 14., csütörtök

Everybody wants to chainge the world,but NO ONE WANTS TO DIE!!!!

A címet nem arra kell érteni,hogy halj meg azért,hogy jobb legyen a világ.Sokkal inkább arra céloztam,hogy mi a probléma velünk?? Mármint velünk,emberekkel.Mindenki imád a másikba belekötni,de ő sose lesz bűnös semmiben.Az előítéletek jönnek-mennek.Kár,hogy nincs ez így az önkritikával.Nap mint nap megkapom a defektes stílusérzékemet.Igen!!Nem tagadom,hogy rockot hallgatok!! Nem tagadom,hogy van egy pár ember akiért meghalnék!!Nem tagadom,hogy volt az életemben egy olyan pont,hogy aki még ismert,az se tudta eldönteni ki vagyok!!És azt se tagadom,hogy az utóbbi időben megváltoztam!!Rájöttem,hogy túl sok embernek próbálok megfelelni.Pedig csak egynek kell!! Önmagamnak.Ha ez megy és el tudom fogadni a jó és rossz kritikákat akkor már nem vagyok rossz ember!! Vannak akik rám néznek és azt mondják,hogy egy barom.A barátnőim is ítélkeztek már fölöttem.Nekik probléma ha rockot hallgatok,ha nem mindenben értek egyet,ha nem megyek bele minden őrültségbe,hogy nem tudom végighallgatni az olyan számokat amik inkább abba a paraszt zene kategóriába sorolhatók.De lassan az embernek rá kell jönnie..ha mindenki szeretne akkor már valami nem is stimmelne.. Vannak ellenségeim..de ők nem vallják be maguknak,hogy egyetlen egy ok miatt vagyunk azok amik..mert sajnos velük sem sikerült mindenben egyetértenem.
De a lényeg.Tedd azt amit akarsz!!És sose bánd meg!!Mert már pusztán azért megérte,mert mikor megtetted,jó ötlet volt és boldog voltál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése