Oldalak

2012. június 15., péntek

Nyár&Egyéb

Hali-hó.!:) Mizu gyerek?:) Kissé régen jelentkeztem de kicsit még hajtottam.. És most végre a megérdemelt nyári szünet.! Ollé,:D Jó lesz már egy kis kikapcsolódás.:) Kinek hogy telik a nyár?:D Nekünk már kedd óta nem kell menni.. Vagyis pontosabban kell de a 8.-at ballagtatjuk.. Jézus.. Ha belegondolok nyáron el kell döntenem mi leszek, hova megyek.. Ha valaki tud valami jó szakmát szívesen fogadom az ötleteit.!;)

Mellesleg kicsit terelném a témát..
Érdekes egy világban élünk.! Szerintem ezt ti is észre vettétek.. Furcsa és őrült vagyok mert 13 évesen bemegyek egy játékboltba.. Aztaaa.. Emberek.! Javaslom éljétek a gyermek korotokat addig amíg csak lehet.! Felesleges néhány ember miatt változtatni magadon, a szokásaidon.. Én már ott elcsesztem, hogy túlságosan is másoknak akartam megfelelni... HIBA VOLT.!!  Most bocsánat, de ma már leszarom mit gondolnak mások arról, hogy mit csinálok és hogyan.. Ma például akartam írni egy szép kisregényt de úgy gondolom felesleges lett volna.. Minek?! Nem akarok megfelelni olyan embereknek akik nem tudnak, nem látnak valamit és ítélkeznek feletted.... FELESLEGES.!!! Most hogy ezt leírtam.. Elfelejtettem mit akartam még írni.. Jah de beugrott...

 A média.
 A média röviden szerintem..:
- tönkreteszi az életed
- olyan mint a hullámvasút.. ha egyszer beszállsz max kiugrani tudsz, de akkor összetöröd magad
- illúzió.. Értsd úgy, hogy amit otthon látsz és azt gondolod, hogy  ez meg az jaj de boldog, felhőtlenül élnek..
addig ők többet szenvednek mint más..

Végül is az a gáz, hogy a show bizniszben szerettem volna dolgozni.. Hát apu véd tőle pedig sokan mondták jó színész lennék.. Meg érdekel is meg a zenélés is jó lehet.. Kipróbálnám.. Vagy menedzselnék valakit.:D Esetleg rendező, produkcer, forgató könyv író... Szeretem a fantáziámra bízni a dolgokat..:) De ez azért annyira mégsem érdekel, hogy elcsesszék az életem... Meg nem egy olyan pár van akit a média irányít sajnos..

Ennyi lettem volna.                                                                 ~Judiit xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése