Oldalak

2012. június 11., hétfő

Fiatal vagy-vagy-felelőtlen??

~Döntse el mindenki magának!!
~Egyik nap a ''barátnőim'' elmentek vásárolni..mármint kaját..vagy legalábbis azzal a céllal indultak el!!
Visszatértek először hárman (akkor még a másik kettő ott volt a suliba.beszélgettünk).
Az egyik különösen jó barátnőm volt aki odavolt a boltban azzal az emberrel aki maga a hülyeség ideálja!!Mondhatjuk hogy ő volt az aki miatt pörgött az élet a suliba,de ha ezen múlik inkább unatkoztam volna.Na hát elég ritkán álltunk vele szóba.Éppen az előtti nap szidta az egész családunkat -.- ma meg a barátnőm vele vásárolgat?? Oké tegye,de na az sok hogy egy fél liter energiaitalt. -.- (Ne higgyétek hogy ilyen kis izé vagyok, hogy semmit se engedek.Nem is rám tartozik,de majd mindjárt jön hogy mi a lényeg!!)
Szóval azután még az a két barátnőm is elment velük.Még egy kis energiaital.Belefér minden.
Visszajöttek: aki belerángatta őket egyenesen elém állt hogy mizu??!
Mondom az hogy gratulálok!!
Elmegy.Két percre rá mind az öten izélnek, hogy milyen halálosan rosszul vannak.Mert az IQ most is a pokolba volt!!Éhgyomorra energiaitalt.Hát az ész megnyilvánítását hagyják valaki olyanra akinek van is!!
Szóval persze én nem vagyok akkora paraszt hogy egy hétig emiatt cseszem őket.Természetesen mikor kiment belőlük megmondták hogy soha többé ilyet.Ezresbe vagy csak százasba fogadjunk hogy ez olyan is lesz mint amit várunk??
-CSAK HOGY ÉRTSÉTEK A VÉGÉT:Az egyikőjük -aki történetesen az egyik barátnőm- az osztálykiránduláson annyi energiaitalt ivott hogy végighányta az éjszakát!!!!-
Nem tehetek róla hogy nem akarom újra ezt -.- akkor is összevesztünk, és reggel volt pofájuk bejönni azzal hogy rosszul vannak,mikor este még az is nagy szó volt, hogy annyit mondjanak mikor átmentek egy másik házba, hogy sziasztok. (házakban aludtunk) akkor is ugyanez (aki most is) rángatta őket bele!! -.-

Ennyi voltam.Majd még jelentkezem.Megjegyzést írnátok hogy nektek milyenek az osztálytársaitok??Tudni akarom, hogy csak én vagyok-e ilyen emberekkel körülvéve,akik a barátaim,de legtöbbször akkor van rám szükség mikor probléma van. pápáááá jó éjszakát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése