Oldalak

2012. június 20., szerda

Juditos.;)

Hali.:) Mizu gyerekek?:) Mostanában egyre gyakrabban írok.:D Következő témám.. Az elképesztő ír pop-duó... A Jedward.:D
Tudjátok, szerintem biztosan látjátok/olvassátok, hogy mennyien bántják őket azért, mert mások mint a többi ember, és mert nincs sok tehetségük.. Már ahhoz is tehetség kell, hogy megállj a színpadon. Sok ember nem tudja mennyit dolgoznak azon, hogy olyan showkat adjanak elő, amilyet elő adnak.. Én voltam koncertjükön, és szeretnék még elmenni egy párra.. Irtózatosan tetszett, nem csak nekem, még anyumnak is.:) Ahogy ott ugráltak.. Elképesztették a közönségeket. Mellesleg a tehetség nem abban rejlik, hogy hogyan énekelsz, hogyan táncolsz. Vagy éppen egyéb dolgokban. Ha besülnek profin tovább lépnek.(ilyen nem nagyon szokott szerintem előfordulni) Gyerekek..Évzáron szavalnunk kellett.. Megakadt a nyála  torkomon nyelnem kellett egy jó nagyot és utána folytatni a csúcs ebben az, hogy annyira belefeledkeztem, hogy a végén nem vittem le a hangsúlyt és olyan volt mintha még dumálni akarnák.. Szerintem gáz volt, hogy lerongyoltam a "színpadról" de nem érdekel.. Tanárnőm azt mondta meg a többiek is, hogy nem volt gáz..:D Akkor nem érdekel..:D Meg már amúgy is lesz@rom mit mondanak mások..;D Hatásos.. A néptánc versenyes csutkafejű megnyilvánulás után nem érdekel néhány beképzelt művész emberke véleménye.. Mondjuk nem értem.. A hajam nem is rövid meg semmi izé.. Ááá mindegy..:D Ezen kicsit ideges lettem és lenyugodtam.. mintha különbet sz@rna mint én..-__-" (Márbocsánat..) Kopasz ember tudja ilyen a csutkafej..!!!!;D  És hát ott is.. Olyan volt mintha elakarnám sírni magam..:'D Most már nem érdekel, visszapörgetni nem tudom, csak rágódni rajta.. Amúgy is tudtam, hogy elcseszem.. Dupla szoknya volt rajtam meg harisnya majd megsültem vasárnap.. És izzadtam minden bajom volt és ebből kifolyólag.. Na mindegy.:D Vissza a témához.. Az eredetihez..
Szokták mondani, hogy ne ítélj előre.. Náluk nem szabad, meg persze senkinél se.. Amikor először megláttam őket.. 'Jézusom ez mi?! Meddig fajul ez a világ..' És most is őket hallgatom.. Lehet, hogy a hangjuk nem a legjobb, és lehet, hogy nem a legtehetségesebb énekesek, de elbűvölően bájosak és kedvesekkel.. Ha még lenne pár ilyen ember a világon.. Sokkal jobb helyen élnénk.!:)

Szép álmokat manók.!^^    xox ~Judiit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése